Powitanie Wójta Gminy Stoczek

Wójt Gminy Stoczek

Jest mi niezmiernie miło zaprosić Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych, na których pragniemy zaprezentować wszechstronnie gminę Stoczek oraz ważniejsze epizody z jej historii. Mam nadzieję także, że wirtualna wędrówka po serwisie internetowym zachęci Państwa do rzeczywistego odwiedzenia naszej gminy.

Rządowe Centrum Legislacji

Wersje elektroniczne:

Pliki "cookies" na stronie www.stoczek.net.pl

Strona www.stoczek.net.pl korzysta z plików "cookies". Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza ich akceptację.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce klikając w ten link

A A A

Adam Strąk

Kierownik Referatu Infrastruktury i Zamówień Publicznych

 

Pokój nr 5, tel. 025 691-90-20 w. 35

 

Zakres czynności:

 

Obowiązki ogólne:

  1. Kierowanie całokształtem działalności referatu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, administracyjnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów gminnych oraz bieżąca ich aktualizacja.  Znajomość przepisów, instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących zakresu  czynności przypisanych do stanowiska  oraz działanie zgodnie z ich postanowieniami.
  3. Przestrzeganie postanowień Statutu Gminy, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy, Regulaminu pracy.
  4. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt.
  5. Wykonywanie zadań urzędu sprawnie i bezstronnie.
  6. Zachowanie tajemnicy służbowej  oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ochrony  przeciwpożarowej.
  7. Współpraca z innymi stanowiskami Urzędu Gminy, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie zagadnień wymagających współdziałania.
  8. Zachowanie uprzejmości  i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z petentami.
  9. Stałe podnoszenie i doskonalenie własnych kwalifikacji.
  10. Dbałość o powierzone mienie.
  11. Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim,
  12. Podejmowanie działań zmierzających do poprawy efektywności pracy referatu.
  13. Opracowywanie projektów uchwał, decyzji administracyjnych w zakresie powierzonych zadań.
  14. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
  15. Przestrzeganie ustawy  Prawo zamówień publicznych.
  16. Sprawowanie bieżącej kontroli w zakresie działalności kierowanego referatu działalności referatu.
  17. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności podległych pracowników.
  18. Realizacja zadań nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków  a poleconych do realizacji przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta i Sekretarza Gminy.

Obowiązki szczególne:

  1. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami gminnymi łącznie z budownictwem komunalnym,
  2. Koordynacja zadań wynikających z bieżących napraw i remontów budynków  będących własnością  gminy,
  3. Koordynowanie zadań wynikających  z ustawy  Prawo  zamówień  publicznych,
  4. Przygotowanie  dokumentacji  przetargowej, ogłaszanie przetargów na wykonanie inwestycji , remontów kapitalnych oraz innych  zadań własnych gminy  w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
  5. Przygotowywanie projektów umów na realizację inwestycji pomiędzy inwestorem a wykonawcą,
  6. Koordynowanie prac w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych,
  7. przygotowanie i przekazanie danych z zakresu działania referatu do Administratora Biuletynu Informacji Publicznej,
  8. Współdziałanie z Referatami w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych,
  9. Pozyskiwanie informacji o programach pomocowych Unii Europejskiej przeznaczonych na realizację zadań inwestycyjnych w gminie.