Powitanie Wójta Gminy Stoczek

Wójt Gminy Stoczek

Jest mi niezmiernie miło zaprosić Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych, na których pragniemy zaprezentować wszechstronnie gminę Stoczek oraz ważniejsze epizody z jej historii. Mam nadzieję także, że wirtualna wędrówka po serwisie internetowym zachęci Państwa do rzeczywistego odwiedzenia naszej gminy.

Rządowe Centrum Legislacji

Wersje elektroniczne:

Pliki "cookies" na stronie www.stoczek.net.pl

Strona www.stoczek.net.pl korzysta z plików "cookies". Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza ich akceptację.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce klikając w ten link

A A A

Edyta Ratyńska

Podinspektor  ds. gospodarki odpadami

 

Pokój nr 13, tel. 025 691-90-20 w. 27

 

Zakres czynności:

 

Obowiązki  wspólne dla wszystkich pracowników:

  1. Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, administracyjnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów gminnych oraz bieżąca ich aktualizacja. Znajomość przepisów, instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących zakresu  czynności przypisanych do stanowiska  oraz działanie zgodnie z ich postanowieniami.
  2. Przestrzeganie postanowień Statutu Gminy, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy, Regulaminu pracy.
  3. Stosowanie obowiązującego jednolitego  rzeczowego wykazu akt.
  4. Wykonywanie zadań urzędu sprawnie i bezstronnie.
  5. Zachowanie tajemnicy służbowej  oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ochrony  przeciwpożarowej.
  6. Współpraca z innymi stanowiskami Urzędu Gminy, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie zagadnień wymagających współdziałania.
  7. Zachowanie uprzejmości  i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami  oraz w kontaktach z petentami.
  8. Stałe podnoszenie i doskonalenie własnych kwalifikacji.
  9. Dbałość o powierzone  mienie.
  10. Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim ,
  11. Podejmowanie działań zmierzających do poprawy efektywności pracy stanowiska.
  12. Opracowywanie  projektów uchwał , decyzji administracyjnych w zakresie powierzonych zadań.
  13. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
  14. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  15. Realizacja zadań nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków  a poleconych do realizacji przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy i Kierownika Referatu.

Obowiązki szczególne :

  1. Opracowywanie i przekazywanie danych organom opracowującym wojewódzki plan gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
  2. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej .
  3. Współudział w opracowywaniu dokumentów, uchwał i aktów prawa miejscowego wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  4. Tworzenie bazy danych nieruchomości położonych na terenie gminy , służącej do ustalenia  wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  5. Weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi .
  6. Współudział w pracach związanych z postępowaniem  o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wyłonienie firmy odbierającej  odpady od  właścicieli  nieruchomości  .
  7. Współpraca ze szkołami , podmiotami gospodarczymi oraz innymi organizacjami  mająca na celu realizację zadań służących poprawie stanu środowiska na terenie gminy .
  8. Weryfikacja wniosków o  zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
  9. Poszukiwanie źródeł finansowania działań zmierzających do poprawy stany środowiska, przygotowywanie wniosków i aplikacji.
  10. Przygotowywanie i przedkładanie odpowiednim organom , przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami oraz gospodarki wodno- ściekowej na terenie gminy.
  11. Prowadzenie kampanii edukacyjno – informacyjnej mającej na celu zapoznanie właścicieli nieruchomości z obowiązkami  wynikającymi z  nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
  12. Prowadzenie spraw  nie wymienionych w niniejszym zakresie a wynikających z  ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach , ustawy o ochronie środowiska.
  13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
  14. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta , Sekretarza Gminy  i Kierownika Referatu.
  15. Przestrzeganie i realizacja ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonych zadań
  16. Przygotowanie i przekazanie danych z zakresu działania stanowiska  do Administratora Biuletynu Informacji Publicznej ,
  17. Współdziałanie z Referatami w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych,
  18. Pełnienie zastępstwa stanowiska d.s  planowania przestrzennego i gospodarki mieniem  komunalnym .