Powitanie Wójta Gminy Stoczek

Wójt Gminy Stoczek

Jest mi niezmiernie miło zaprosić Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych, na których pragniemy zaprezentować wszechstronnie gminę Stoczek oraz ważniejsze epizody z jej historii. Mam nadzieję także, że wirtualna wędrówka po serwisie internetowym zachęci Państwa do rzeczywistego odwiedzenia naszej gminy.

Rządowe Centrum Legislacji

Wersje elektroniczne:

Pliki "cookies" na stronie www.stoczek.net.pl

Strona www.stoczek.net.pl korzysta z plików "cookies". Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza ich akceptację.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce klikając w ten link

A A A

Teresa Rostek

Podinspektor ds. obsługi kasowej i księgowości budżetowej

 

Pokój nr 6, tel. 025 691-90-20 w. 32

 

Zakres czynności:

 

Obowiązki  wspólne dla wszystkich pracowników:

  1. Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, administracyjnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, przepisów gminnych oraz bieżąca ich aktualizacja. Znajomość przepisów, instrukcji, zarządzeń i wytycznych dotyczących zakresu  czynności przypisanych do stanowiska  oraz działanie zgodnie z ich postanowieniami.
  2. Przestrzeganie postanowień Statutu Gminy, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy, Regulaminu pracy.
  3. Stosowanie obowiązującego jednolitego  rzeczowego wykazu akt.
  4. Wykonywanie zadań urzędu sprawnie i bezstronnie.
  5. Zachowanie tajemnicy służbowej  oraz przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ochrony  przeciwpożarowej.
  6. Współpraca z innymi stanowiskami Urzędu Gminy, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie zagadnień wymagających współdziałania.
  7. Zachowanie uprzejmości  i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami  oraz w kontaktach z petentami.
  8. Stałe podnoszenie i doskonalenie własnych kwalifikacji.
  9. Dbałość o powierzone  mienie.
  10. Zachowanie się z godnością w miejscu pracy i poza nim ,
  11. Podejmowanie działań zmierzających do poprawy efektywności pracy stanowiska.
  12. Opracowywanie  projektów uchwał , decyzji administracyjnych w zakresie powierzonych zadań.
  13. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
  14. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  15. Realizacja zadań nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków a poleconych do realizacji przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy i Kierownika Referatu.

Obowiązki szczególne :

  1. Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy i innych jednostek organizacyjnych.
  2. Przyjmowanie wpływów z tytułu opłaty skarbowej i zobowiązań pieniężnych.
  3. Prowadzenie rejestru przypisu i odpisu oraz kont analitycznych w sprawie czynszu od lokali komunalnych.
  4. Wydawanie i rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych i strażackich oraz kart pracy sprzętu OSP.
  5. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  6. Kontrola podmiotów gospodarczych w zakresie wywiązywania się z obowiązków związanych ze sprzedażą alkoholi wobec budżetu gminy.
  7. Wystawianie faktur w sprawie czynszów za wynajem lokali -  prowadzenie  rejestru sprzedaży VAT.
  8. Naliczanie opłat i wystawianie faktur za dzierżawę działek Polskiej Telefonii Cyfrowej  i POLKOMTEL S.A.
  9. Wystawianie not obciążeniowych dotyczących należności zgodnych  z zawartymi  umowami porozumieniami.
  10. Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie prowadzonych spraw.
  11. Przygotowywanie  i przekazywanie danych z zakresu działania swojego stanowiska do Biuletynu Informacji Publicznej  i na stronę internetową Gminy Stoczek.
  12. Pełnienie zastępstwa stanowiska ds. ewidencji działalności gospodarczej i księgowości budżetowej.
  13. Prowadzenie ewidencji mienia pozostającego na wyposażeniu Urzędu Gminy i innych jednostek organizacyjnych oraz opracowywanie planów  inwentaryzacyjnych składników   majątkowych i ich rozliczanie.
  14. Wyliczanie umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.