MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Stanu Cywilnego
OSOBA WŁAŚCIWA DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
pokój nr 11, tel. 25 691 90 20 wew. 24, email: sok@stoczek.net.pl
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie decyzji o odtworzeniu aktu stanu cywilnego, sporządzenie aktu, wydanie 3 szt. odpisu aktu.
WYMAGANE DOKUMENTY
Odtworzenie treści aktu stanu cywilnego sporządzonego:
OPŁATY
Opłata skarbowa za wydanie decyzji wynosi – 39 zł
Opłatę dokonuje się w kasie urzędu lub przelewem na konto Urzędu Gminy w Stoczku nr 90 9236 0008 0130 0101 2000 0020
CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni od daty wpływu wniosku (w przypadku skomplikowanych spraw – do 2 miesięcy)
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji wydanej przez Kierownika USC przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem Kierownika USC w Stoczku w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
INNE INFORMACJE
We wniosku osoba zainteresowana powinna zawrzeć oświadczenie strony, że uprzednio nie występowała z wnioskiem o odtworzenie aktu.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia z dnia 28 listopada 2014 roku. - prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 709, 1978), ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1923).