MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Spraw Społeczno - Obywatelskich, Kultury i Sportu
OSOBA WŁAŚCIWA DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Kierownik Referatu Spraw Społeczno-Obywatelskich, Kultury i Sportu
pokój nr 11, tel. 25 6919020 wew. 24, email: sok@stoczek.net.pl
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie, w chwili przyjęcia zgłoszenia meldunkowego. Osoba otrzymuje dokument potwierdzający wymeldowanie.
WYMAGANE DOKUMENTY
Dowód osobisty, a w uzasadnionych przypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości (osoby niepełnoletnie nieposiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość – odpis skrócony aktu urodzenia)
OPŁATY
Wolne od opłat skarbowych
CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY
W dniu przybycia do Urzędu
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje
INNE INFORMACJE
1. Czynności wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika, w miejscu dotychczasowego miejsca zameldowania na pobyt czasowy lub w miejscu nowego zameldowania na pobyt czasowy,
2. Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu,
jeżeli okres pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się,
FORMULARZ DO POBRANIA
Druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące” do pobrania w pokoju Nr 11
PODSTAWA PRAWNA
art. 15 ustawy z 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2021r. poz. 510 ze zm.)