MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji, Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
OSOBA WŁAŚCIWA DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Inspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki mieniem komunalnym
pokój nr 13, tel. 25 691 90 20 wew. 27 e-mail: rpo@stoczek.net.pl
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zawarcie umowy kupna - sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego
WYMAGANE DOKUMENTY
Czynności podejmuje się z urzędu względnie na wniosek strony
OPŁATY
Koszty:
CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 6 miesięcy od dnia podjęcia stosownej Uchwały przez Radę Gminy Stoczek w zależności od charakteru sprawy i wymaganych dokumentów
TRYB ODWOŁAWCZY
Możliwość zaskarżenia czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wynikach przetargu pisemnego do Wójta Gminy Stoczek
INNE INFORMACJE
Sprzedaż nieruchomości następuje po uzyskaniu zgody Rady Gminy – w formie uchwały
FORMULARZ DO POBRANIA
Czynności podejmuje się z urzędu względnie na wniosek strony
PODSTAWA PRAWNA
Art. 37 ust. 1, 67 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.