Gmina Stoczek

Sprzedaż nieruchomości w trybie przetargowym

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji, Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska

 

OSOBA WŁAŚCIWA DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Inspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki mieniem komunalnym 
pokój nr 13, tel. 25 691 90 20 wew. 27  e-mail: rpo@stoczek.net.pl

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Zawarcie umowy kupna - sprzedaży nieruchomości w formie aktu notarialnego


WYMAGANE DOKUMENTY

Czynności podejmuje się z urzędu względnie na wniosek strony

 

OPŁATY

Koszty:

  • cena sprzedaży nieruchomości wylicytowana w  przetargu,
  • sporządzenia aktu notarialnego.

 

CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 6 miesięcy  od dnia podjęcia stosownej Uchwały przez Radę Gminy Stoczek  w zależności od charakteru sprawy i wymaganych dokumentów

 

TRYB ODWOŁAWCZY
Możliwość zaskarżenia czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu  w terminie 7  dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wynikach przetargu pisemnego  do Wójta Gminy Stoczek

 

INNE INFORMACJE
Sprzedaż nieruchomości następuje po uzyskaniu zgody Rady Gminy – w formie uchwały

 

FORMULARZ DO POBRANIA
Czynności podejmuje się  z urzędu względnie na wniosek strony

 

PODSTAWA PRAWNA

Art. 37 ust. 1, 67 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.