MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Stanu Cywilnego
OSOBA WŁAŚCIWA DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
pokój nr 11, tel. 25 691 90 20 wew. 24, email: sok@stoczek.net.pl
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wpisanie w akcie stanu cywilnego wzmianki dodatkowej.
WYMAGANE DOKUMENTY
Odpis zupełny aktu stanu cywilnego, na podstawie którego zostanie uzupełniony akt.
OPŁATY
Opłata skarbowa za wydanie decyzji - 39 zł
Opłatę dokonuje się w kasie urzędu lub przelewem na konto Urzędu Gminy w Stoczku nr 90 9236 0008 0130 0101 2000 0020
CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 30 dni od daty wpływu wniosku (w przypadku skomplikowanych spraw – do 2 miesięcy)
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji wydanej przez Kierownika USC w Stoczku przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem Kierownika USC w Stoczku w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
INNE INFORMACJE
Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego składany osobiście, za pośrednictwem osoby upoważnionej lub drogą pocztową.
PODSTAWA PRAWNA
art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 709, 1978).