Gmina Stoczek

Wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Gospodarki Komunalnej, Inwestycji, Rolnictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska

 

OSOBA WŁAŚCIWA DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
Inspektor ds. rolnictwa i ochrony środowiska
pokój nr 13, tel. 25 691 90 20 wew. 26 e-mail: rpo@stoczek.net.pl

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie decyzji administracyjnej


WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wniosek
  2. Załączniki do wniosku: szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000  lub 1:500, z zaznaczeniem lokalizacji zjazdu z podaniem jego wymiarów, wyrys i wypis z ewidencji gruntów

 

OPŁATY
Opłata skarbowa: za zezwolenie – 82,00 zł
Opłatę dokonuje się w kasie urzędu w godz. 800 - 1400 lub przelewem na konto Urzędu Gminy w Stoczku  nr 90 9236 0008 0130 0101 2000 0020 z adnotacją dotyczącą zezwolenia. W przypadku dokonania opłaty skarbowej przelewem bankowym należy dołączyć potwierdzenie dokumentu przelewu.
Powyższe opłaty nie dotyczą inwestycji związanych z budownictwem mieszkaniowym

 

CZAS ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do jednego miesiąca od złożenia  wniosku, a sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy

 

TRYB ODWOŁAWCZY
W terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Stoczek

 

INNE INFORMACJE
We wniosku należy określić rodzaj zjazdu (indywidualny, publiczny),

 

FORMULARZ DO POBRANIA
Druki dostępne w pokoju nr  13

 

PODSTAWA PRAWNA
Art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2021r.,  poz. 1376)